Wil jij ook graag weten waar de bezoeker op je site op klikken? Hoeveel procent van de pagina ze bekijken? Of ze wel converteren? Waar ze precies afhaken? Of ze de video bekijken die op je site staat, of ze de sociale icoontjes wel gebruiken? Met Google Tag Manager kan je vanuit één centraal punt dit én meer doormeten. Je hoeft maar één keer een code op je website te zetten en hiermee kan je inzicht krijgen in alles wat je over je bezoekers wilt weten
Als Google Tag Manager Specialist help ik je graag met het opzetten van jouw tags gedacht vanuit je doelen. Wil je dit graag zelf leren? Dan kan je altijd een training bij mij volgen.
Tags gemaakt vanuit doelen
Er zijn wel duizenden tags te verzinnen. Maar niet iedere tag is even interessant voor jou. Daarom gaan wij eerst om tafel om samen de doelen in kaart te brengen. Op basis van deze doelen kan ik in de tweede stap de tag manager inrichten.
Tag Manager inrichten
In de tweede stap maak ik een tag manager account aan. Daarnaast help ik je met de inrichting en het aanmaken van de tags die aansluiten op jouw doelen. RUMR Marketing zorgt ervoor dat jij zelf de eigendomsrechten over deze container in Google Tag Manager krijgt.
Metingen in Google Analytics
Heb jij de doelen nog niet ingericht in Google Analytics? Dan kan ik je hierbij helpen. Hetgeen je doormeet met Tag Manager kan je dan eenvoudig terug zien. Hierdoor kan je waardevolle gebeurtenissen als doelen volgen en eveneens als conversies gebruiken in bijv. Google Ads.
Google Marketing Tools waarmee ik je kan helpen
Wat mijn klanten over mij vertellen
Met Tags creëer je meer inzicht
Meet gebeurtenissen en volg je doelen
Wat gebeurt er eigenlijk op je website?
Waar haakt men af?
Hoeveel procent van de pagina bekijkt men?
Hoeveel mensen mailen je door een hyperlink?
En bellen ze vanaf je website?
Wil jij antwoord op deze vragen en nóg meer vragen? Dan is de tool Google Tag Manager dé oplossing voor jou. Met deze tool kan je eenvoudig ontdekken welke gebeurtenissen er op je website zijn. Ook is het eenvoudig om Conversies Bijhouden en Enhanced Ecommerce aan te zetten via deze tool.
Kortom: Wil jij graag aan de slag met de mogelijkheden van Google Tag Manager, maar heb je hier hulp bij nodig? Neem dan gratis en vrijblijvend contact met mij op en ik leg je graag uit wat ik voor je kan betekenen.