Je denkt dat je website beter kan… maar je wilt niet op onderbuik gevoel beslissingen nemen. Maak in dat geval gebruik van de mogelijkheid om met Google Optimize te testen of jouw aanpassingen voor verbetering van jouw eindresultaat zorgen.
Naast Google Optimize zijn er nog veel meer tools zoals Optimizely en andere CRO tools waarmee ik je kan helpen in het testen van jouw website.
Als Online Marketing Specialist help ik je graag met het opzetten van jouw A/B test voor jouw website.
Basislijn onderzoeken
Voordat je een A/B test gaat doen is het belangrijk om de stand van zaken van de huidige website te onderzoeken. Dit is de basislijn waar je verbetering op wilt zien. Zonder deze basislijn inzichtelijk te maken weet je niet of je verbetering hebt.
Google Optimize test
Als je weet wat je doelen zijn en wat de basislijn is, kan je met een A/B test in Optimize gaan testen of jouw aannames juist zijn. Ik help je met het opzetten van een goede test met deze Google Tool. Liever een andere tool gebruiken? Dat kan uiteraard ook.
Advies n.a.v. Rapportage
Na een bepaalde periode als er voldoende bezoekers op je site zijn geweest kan je kijken welke versie het beste heeft gescoord. Vervolgens kan je kijken hoe je de website nog meer kunt verbeteren. Dit heet ook wel Conversie Optimalisatie
Google Marketing Tools waarmee ik je kan helpen
Wat mijn klanten over mij vertellen
Van onderbuik naar test
Laat je bezoekers aantonen wat succesvol is.
Je hebt een website…
Maar je wilt graag meer doelen halen…
Je wilt alleen niet op onderbuik gevoel beslissingen nemen.
Ontdek dan de mogelijkheden van het testen van jouw aannames met de tool genaamd Optimize. Hiermee kan je eenvoudig A/B testen laten lopen die inzicht geven of jouw onderbuik gevoel juist is. Nieuwsgierig naar wat je precies met Google Optimize kunt doen? Neem gratis en vrijblijvend contact met mij op.