De moderne vorm van direct marketing is e-mail marketing. Nog steeds is dit één van de grootste online marketing middelen waarmee jij klanten kunt informeren en activeren. Vaak wordt (onterecht) gedacht dat e-mail dood is… maar bij de juiste inrichting kan je juist veel winst behalen met dit online marketing middel.
Uiteraard is het belangrijk om je e-mail marketing als middel aan te sluiten op jouw doelen en online marketing strategie. Ik denk altijd vanuit het grote geheel waarbij jouw doelen het belangrijkste uitgangspunt is.
Informeer je klanten
Of het nu gaat om nieuwe of bestaande klanten, met e-mail marketing kan je eenvoudig je klanten informeren. Dat kan natuurlijk gaan om nieuwe producten of aanbiedingen, maar ook tips voor onderhoud van een reeds aangekocht product.
Bind je klanten
Door niet alleen met aanbiedingen en commercie je klanten te benaderen maar ook met nuttige tips en advies zal je eenvoudiger klanten aan je binden. De directe winst zal hier niet hoog door zijn, maar je lange termijn winst wel.
Formuleer je doelen en strategie
E-mail marketing start met het formuleren van doelen en het opstellen van een strategie. Hierbij is het belangrijk dat je rekening houdt met de verschillende fases in de digitale klantreis zodat je de klanten een echte meerwaarde kunt bieden.
Kies je systeem en start
Er zijn ontzettend veel mail systemen op de markt. Vanuit jouw doelen en strategie ga ik (samen met jou) op zoek naar het meest passende e-mail marketing systeem. Door de juiste keuzes kan je effectief van start met jouw strategie en uitvoering.
Mijn Missie
Het is mijn missie om online marketing toegankelijk te maken voor iedereen. Met mijn kennis, tips & tricks en trainingen kan iedereen meer succes halen met de inzet van online marketing.
Mijn Belofte
Ik geloof niet in theoretische strategieën en dikke boekwerken met onuitvoerbare en strategische plannen. Mijn belofte is dat jij een praktische strategie krijgt waar je ook echt voordeel uit gaat halen.
Jouw doelen
Jouw doelen zijn voor mij extreem belangrijk. Uiteindelijk koop je bij mij een dienst die ondersteunend moet zijn aan het behalen van jouw bedrijfsdoelstellingen. Daarom zijn jouw doelen mijn doelen.
Overige Diensten RUMR Marketing
Wat mijn klanten over mij vertellen
Maak optimaal gebruik van E-mail
Informeer, inspireer en bind je klanten
Jij hebt kennis die je graag wilt delen, maar je klanten zitten nu eenmaal (vaak) niet dagelijks op je website. Door je klanten de mogelijkheid te geven om zich in te schrijven voor jouw nieuwsbrief kan je toch zorgen dat nieuwe en belangrijke informatie bij hen terecht komt. Daarbij is het enorm belangrijk dat je rekening houdt met de klantreis én gaat werken vanuit een e-mail marketing strategie.
Nieuwsgierig of e-mail marketing iets voor jou is? Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.